Igen, ez egy két menetben zajlott cucc, az első a gyártási folyamat során lett elbénázva, hiába volt kiváló minden hozzávaló, szóval ezt nem hagyhattam annyiban és a tapasztalatok fényében újraértékelve elkészült az updatelt verzió. De csak szép sorjában. Wok. Szalonna. bele sütőtök, gomba, kelkáposzta. És most jön az elbaszás, fedőt a tetejére, és hagyni egy zuhanyozásnyi ideig párolódni. ezalatt levet ereszt. Ekkor dobjuk rá a tejfölt. Kész.

A Pföejjzelék nevet csak csalódottságom miatt kapta, mert én csak kissé szaftos cuccot akartam enni, nem tejfölös lében úszó puha káposztát rommá főtt sütőtökkel, néhol bónusz szalonnával, ami szintén elázott. Egyébként ehető. Egy bunkerban, ha már mindenki mást megettem azután jöhetne. Másodjára okulva az esetből nagy lángon csináltam, ott álltam mellette végig (fél óra) és nem raktam rá fedőt, hagytam hogy a káposzta csak összeessen és piruljon, a tejfölt pedig a legvégén raktam rá. Ja meg raktam hozzá fokhagymát. E.

Láthatjuk mennyivel összeszedettebb, az íze pedig megfelelt az elvárásoknak, szalonnától sós és selymes, de frissességüket megőrzött zöldségek, kellemesen megpirítva, a sütőtök kockák is viszonylag egyben, sehol még csak nyoma sincs szottyos lének, a tejföl kellemesen összehozza az ízeket és krémesít. Boldogság, béke, szeretet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr122663671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása