Miután olyan pörfiktre kísérleteztem a nyűgmentes pizzatésztát, gondoltam megnézem egy igazi éles reggeli sütésnél tényleg sikerül-e az egy óra. A tésztát megint kb 10 perc alatt bekevertem, sütőpor, 40-50 deka liszt, egy deci olívaolaj, só, kb 3 deci víz, de ez nem biztos, a lényeg hogy puha, és éppen nem ragad a kezedhez. Belenyújtottam a tepsibe, fokhagymás tejfölt kentem a tetejére, rá bacon, hagyma apróra vágva, és sajtborítás. 20 perc sütő után az eredmény. Magáért beszél, és az egy óra simán megvolt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr102073394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annamária Lukács 2017.07.06. 20:48:34

Most tettem be a sütőbe. A vizet jól írtad, hogy a 3 dl nem biztos, mert elég volt hozzá 2 dl víz. Egyszerű, gyors, elronthatatlan. Köszi a receptet! :-)
süti beállítások módosítása