Csirkecombok Almaágyon Elbaszva

 2011.01.20. 23:10

Két csirkecombot csákányoztam ki a mélyhűtőből, és két többnapos, hátizsákból szüretelt almát szeleteltem alájuk a hőálló tálba némi gombával és egy répával. Szerintem passzol, a répa és alma mindenképp, a gomba és répa szintén, a gomba és alma megint okés, szóval alap matekkal a halmazok metszésben mindhárman ott lehetnek együtt. Combokat szerényen sózzuk, és császárszalonnával borítjuk. Ami nem kellett volna az a fél pohár víz az egészre sütés előtt, mert féltem hogy kiszárad. Olívaolajjal locsolva, lefedve sütőben kb fél óra, utána fedő le, de már ekkor látszott hogy az alma is sok levet eresztett, és ez a további fél órában sem párolgott el, amikor levettem a hőálló tál tetejét. Kinézetre okés, illata kellemes.

El is pakoltam örömmel, hogy az irodában milyen jó ebédet csapok, de hiába szedtem csak a lényegest és hagytam a szaftot a tálban, ebédig még csomó levet eresztett, és az alma annyira édes volt hogy nem passzolt a csirkével, ami szegény meg próbálta felszívni a sok lét... hát nehezen de legyűrtem. 4/10, az almában vannak lehetőségek, de valami még kell mellé vagy wokban kell csinálni, de talán a víz nem kell neki, esetleg még rizsa melléje... Nam mindegy elfogyott hálistennek.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr32601390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása