Egy haverom mondta egyszer hogy blogot írni rohadtul unalmas, van hogy jó, de elég repetitív tud lenni. Na itt a Konyhashotgunon is ez van, mert két kaját is prezentálok nektek, mindkettő wokból, és finom meg minden, de nem érzem hogy ez akkora extra lenne, csak hát ez mégis egy blog, amiben most ez a poszt, kábé annyi hogy főztem. Egyszerűen pasiként a konyhában wokker vagyok és élvezem, úgyhogy ez van, szalonna, hagyma, pirít, zsírra csirkemellkocka rádob, egyszer padlizsán, paradicsom, gomba, bazsalikom. Másik kaja póréhagyma egy szál, medvehagyma fél csomó, maradék gomba. Ez a medvehagymás ügy ilyen.


 

 

Semmi extra, csak simán kiváló lett, barna rizzsel két napig faltam szívesen.

A másik meg így.

Hát ez is nagyon finom lett, répás kuszkusz a köret. A padlizsánt nem basztam el, mert fakéssel vágtam, állítólag a fémkéstől tud keserű lenni. De mit tegyen az emberállat ha nincs épp egy fakése? Vegyen elő egy rendes kést, éleset, és faragja meg a falapát egyik felét! Így e.

Kész a kettő az egyben konyhai eszköz, simán szeli a padlizsánt, majd kavarhatjuk vele a wokban a cuccot. Erre azért kicsit büszke vagyok :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr692834712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása