Olasz Kínai Japán Fúzió

 2011.02.01. 21:56

Libazsíron kockára vágott hagymát üvegesítünk wokban, majd rádobjuk a csíkokra szabdalt tofut, és egy kis fej káposztát hajítunk az egészre, meg egy konzervnyi egész paradicsomot. Nagyjából kész is. A paradicsom miatt gondoltam jó lesz az oregano bele, ezért tettem is. De a vége felé annyira vérszegénynek tűnt hogy úgy éreztem helye van még némi kínai szójaszósznak is. Kinézetre mintha már ki is hánytam volna.

Meglepő módon minden kétségem ellenére is egész jó lett, az oregano meg a szójaszósz megfér egymással, a tofu meg olyan kellemesen semmilyen. 7/10, szívesen ettem meg este a maradékot.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr442632125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása