Családnak ebéd vasárnapra

 2010.06.21. 20:34

Anyukám bejelentette igényét valami wokosra, mert az annyira megy nekem, és bírja. Ígyhát készítettem szalonnás paradicsomos padlizsános csirkét kurkumás kuszkusszal, ennél több szót nem is érdemes vesztegetni rá.

Hanem a desszert! Egy igazi konyhashotgunos elsülés, izgalmas szitukkal, de hepienddel. Kitaláltam hogy kását fogok megsütni, benne sok mazsolával, mézzel és aszalt baracckal, fahéjjal. A kása sima ügy, belemegy a gyümölcs, fahéj, méz. Ezt teflonos muffinsütőbe kanalaztam, gondoltam ha teflon majd szépen kipottyanik belőle, nem kell papír. Hát pedig de, és azzal sem lett volna jó vége. Beleragadt az egész a formába, úgy kanalaztam ki egy tepsire és sütöttem meg csak simán. Ez a végeredmény

Szinte baklavás édességi szint, hűlés után jól kezelhető gumiszerű állag, intenzív gyümölcs ízekkel. Egyet eszel belőle és véged. Nagyon jó lett mindenki szerint, a muffinforma meg mehet a 'csába

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr652099228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miket 2010.06.22. 10:58:30

Ez nagyon jól néz ki! Mért nem kaptam belőle?
süti beállítások módosítása