Tökös Fasírt Hagymás Kellel

 2011.10.20. 18:39

Egy teljesen vega, ugyanakkor gluténmentes paleolit ebédet sikerült építenem, egészen pórias hozzávalókból. Akit érdekel mi a paleolit az olvassa az előző cikket. Először is kell egy kisebb sütőtök, amit lereszeltem, raktam hozzá három tojást, hámozott szotyit, zabpelyhet, meg fűszerezésnek, bors, de abból pont kifogytam, úgyhogy még csilivel egészítettem ki, meg olívaolajat raktam hozzá, hogy ne tapadjon bárhogy sütöm. Vacilláltam a serpenyőben sütés és az őzgerinc forma között, de végül rácsaptam egy olajozott tepsire, nem volt kedvem állni mellette, meg ha leragad akkor az őzgerincből nehéz kiszedni. Cirka óra alatt megsült, illetve aggasztóan feketedett az alja, de belül puha, kívül kérges, mint egy egybesült fasírt. Köretnek hagymás wokban hirtelen sült kínai kel, pöttynyi szójaszósszal bolondítva. Ez.
Fokhagymás tejfölt ettem mellé, szóval nem teljesen paleo volt de még egy dándog is simán ette, szóval született húsevők is fogyaszthatják jó ízzel. Korrekt kaja, a kissé kozmás aljon kell még dolgozni, és perfekt. Ja és jól is lehet lakni vele akkor is ha nem vagy nyúl.
Még valami. Van jobboldalt az a faszbuk doboz. Használd ha bejön a shotgun.
 

Címkék: vega sütőtök hagyma káposzta gluténmentes fasírt zab paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr303318169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása