Kenyér csak keményen

 2010.05.25. 12:47

Éppen beteg vagyok, és tegnap nem volt kedvem a boltba menni lázasan, gondoltam kevés munkával csinálok magamnak egy kenyeret. Az élesztős verzió az megy, de most újítani akartam, mégpedig hogy simán sütőporral fogom csinálni, és hagyom a kovászt meg a kelesztést meg ilyesmiket. El is kevertem fél kiló lisztet sóval vízzel olívaolajjal sütőporral, és hogy viccesebb legyen bazsalikom és oregano is ment bele. Sütöttem, sütöttem, aztán mikor nem ragadt fel a késre ha beleszúrtam kivettem, és hűlés után enni kezdtem. Kívül majdnem vághatatlanul kemény, belül sűrű, igazi élesztőmentes ökobiokenyér szerű cucc lett belőle, két szelettel jól is laksz. Van benne perspektíva, de még gyakorolni kell. Mindenesetre nagyon éhesen jól tud esni, ha finnyás vagy biztos kihagyod. Azért pofásnak pofás nem?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr382029921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása