Na szólok hogy ehhez nincs kép, mert ez az első bejegyzés, és elfelejtettem. A kaja a következő: A két csirkecombra ész nélkül szórsz bazsalikomot, sót, oreganot, és beteríted baconcsíkokkal, ezt hőálló tálban bevágod a sütőbe. Amíg ez alakul addig lisztet, vizet meg olajat keversz el, hogy pont ne ragadjon a kezedhez, és jó sok sót meg fűszert raksz bele, én kurkumát raktam ezért lett sárga. De tényleg rendesen pakold meg, mert én elcsesztem és jó színe lett de íze semmi. Ha ez a csiriz kész, akkor szépen teflonserpenyőben megsütöd. Hát ilyen puha lepény lesz, mint a krumplispogácsa. A csirke azért elég jó lett, akkor vettem ki mikor a szalonna már összetöpörödött a tetején. Két paradicsom hozzá olajbogyóval, és csodás ebéd a vége.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr382001326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása