Pipi Anyunak és Huginak

 2011.02.06. 20:31

A vasárnapi ebédet én prezentáltam most hétvégén, igyekeztem biztosra menni, a sütőtököt például ki is hagytam a cuccból, majd magamnak. A dolog annyi hogy a wokba szalonnazsíron üvegesítettem hagymát, (erre hamarosan kitalálok valami rövidítést, mert úgy tűnik ez az alap konyhashotgun figura :) majd rádobom a két kockázott csirkemellfilét, és rászórok olyan 30 deka gombát, kicsit párolom, majd fedő nélkül rátolok egy pohár tejfölt, meg egy kis rozmaringot morzsolok bele az ablakból. Melléje bulgur, vagyis búzatöret, kurkumával színezve. Így.

Anyukám szavaival: Ez nagyon finom volt, kiváló, savanyúságot ajánlj melléje! Ajánlok, a húgom is savanyúubival ette. Volt még répalakrémleves meg krémes, de azt nem én csináltam, szóval azt felrakni nem ér szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhashotgun.blog.hu/api/trackback/id/tr952642989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása